12 Haziran 2013

Küçük bir çocuğum şimdi.



Sevmiyosun sen beni.
Seviyo olsan bırakıp gider miydin ki?
Hani ben Herşey’indim senin?
Herşey’ini bırakıp nereye gittin ki şimdi?
Bitanen’dim ?
Aşkın, Sevgilin’dim ya hani; nerdesin peki şimdi?
Niye beraberken mutlu olmayı beceremedik ki?
Kaç kere denedik?
Peki niye hep mutsuz olduk ki?
Seviyorum seni üzülmeni ister miyim hiç derdi babam, 
Sende seviyosan beni, 
Üzülmemi niye istedin ki?
Hani söz vermiştik ?
Sarılmıştık sıkıca.
Bırakmak yoktu.
Ama bak, bıraktık işte.
Neyse, olsun.
İlk başlarda da uzaktan sevmiştik ya birbirimizi;
Yine öyle yaparız dimi?
Hatırlar mısın bilmem; hiç boynumdan çıkarmadığım o kolyemi öpmüştün ya hani. 
Her an yanımda hissetmek için seni, çıkarmadım hiç kolyemi.
Beni o koruyo biliyormusun?
Bi gün gel yine öp onu, olur mu?
Sonra istersen, yine gidersin.
Kokun gidiyo çünkü.
Korkuyorum bende, sensiz.