3 Eylül 2013

Mutlu mutlu mutlu nice güzel yaşlara!



Öyle ansızın samimi olmuştuk ki seninle,
Plansız, programsız,
Sessiz, sedasız.
Konuştukça daha çok konuşmayı istedim seninle.
Kimi zaman akıl verdin bana,
Kimi zaman da akıl aldın belkide..
Aslında en önemlisi de gülümsemeyi öğrettin..
Herşeye ve herkese inat, gülümsemeyi..
Mutlu mutlu mutlu demeyi..
Gün geçtikçe, yanımda oldugunu daha çok hissettirdin ya bana..
Ömür boyuda öylece kalmanı diliyorum..
Hayatın zorluklarına, oyunlarına inat dimdik durmanı istiyorum..
Bir de her zaman diyorum ya; değişme hiç diye,
Yine diyorum..
Ömür denilen bu süreçte anne ve babanın seni yetiştirdiği bu güzellikle kal olur mu ?..
Bu doğum gününde yanında olup,
Beraberce gözlerimizi kapatıpta;
En güzel dilekleri tutup üfleyemedik,
Yeni yaş mumlarını, üzgünüm..
Ama nice doğum günlerinde beraber olabilmek ümidiyle..
İyi ki Doğdun cümlesini hakeden nadir insanlardansın..
İyi ki doğdun, pabucu yarım’ım..
İyi ki varsın, güldüren’im..
Gitme hiç, güzel gözlüm..
Gözlerin her zaman gülsün..
Kalbin hep mutluluk dolsun..
Mutlu, mutlu, mutlu güzel an’larla dolu yıllar.. ;)
                                                  Meleğin..