19 Nisan 2014

Bahanelerden kurtulmak isteyenlere !




     Geçen hafta bir tv programında gördüm, sigarayı bırakmak üzerine dünyanın ilk ve tek filmi yapıldı diye fragmanlar gösteriyolar, söyleşiler yapılıyordu. Merak ettim ve internetten araştırdım. Emre Üstünuçar’ın yaklaşık bir buçuk saatlik bir terapisinden oluşuyordu film.  Peki Emre Üstünuçar kimdi?

      Yıllarca temel satış becerileri, ileri satış teknikleri, zamanı etkin kullanma, delegasyon, temel iletişim ve empati geliştirme, beden dili, stres yönetimi ve sunuş becerileri konularında eğitimler vermiş, 2004 yılının Ekim ayından beri, 53 ülkede ortalama %62 başarı oranı ile dünyada 11 milyon insanın sigarayı bırakmasını sağlayan başarı oranı en yüksek sigara bıraktırma yöntemi olan Allen Carr Türkiye kurucusu ve Allen Carr Terapisti imiş.

      Bunların dışında da aldığı o kadar çok eğitim var ki, bunları okuyunca gitmem gerektiğine inanıp, sinemanın yolunu tuttum.

      Ve sizlere 1 Okur 1 Yazar ' da anlattım, gözlemlerimi.