19 Nisan 2014

Yazarların Yeni Buluşma Noktası !

Mürekkebim kendi doğuşunu yazıyor..

Ufacıkken ellerim ve küçücükken bedenim başladım, hislerimi mis kokulu defterlerime anlatmaya. İnanır mısınız bilmem 2.sınıfta sırdaşım dostum diye başlayarak yazdığım günlük defterlerim hala arşivimdedir. İşte belki de o zaman farkettim hislerimi kağıda dökmenin bana mutluluk kattığını. Ve hiç bırakmadım elimden kalemimi, yaşadıkça yazdım; yazdıkça yaşadım. Çoğu zaman şahit olduğum yaşamlardaki başrollerin yerine koydum kendimi, bir nevi empati kurdum ve öyle akıttım mürekkebime kelimelerimi. Usul usul yüreğimin en derinlerine inmeye başladım. Yüreğimin sesini duyar oldum, ona kulak verdim ve duyguların değerini öğrendim.. Bir kaç blog açtım ve insanlarla acılarımı sevinçlerimi daha doğrusu duygularımı paylaşmayı öğrendim. Hiç tanımadığım insanlarla aynı anda aynı hisleri yaşamanın güzelliğini sevdim, mutlu oldum, heyecanlandım, yazdım, daha çok yazdım, daha çok paylaştım.

Ve sonra bir gün, bir sosyal medya ağında yazmayı seven arkadaşlar buyrun diye bir yazı gördüm, mail attım ve tanıştım bu projenin başrolü, güzel yürekli  ve değerli yazar; Can AKBULUT ile.

Sonra ne mi oldu? Tıklayın, kelimelerimin aşk'ını birlikte okuyalım.