9 Haziran 2013

Bu Gece.


image


Şimdi karanlık çöküyor o masmavi gökyüzüne,
Yorgun bedenimi dinlendirmek için kapıyorum gözlerimi, usulca.
Önce ayaklarım üşüyor,
Sonra ellerim titriyor,
Ardından çenem..
Ve kirpiklerim nemleniyor,
Ardından yüreğim damla damla süzülüyor, yanaklarımdan.
Ve gecenin sessizliğine hıçkırıklarım karışıyor..
Bu kez tutmuyorum kendimi,
Susmuyorum işte.
Ağlıyorum.
Delice.
Bardaktan boşalırcasına akan damlalarımı durdurmaya çalışmıyorum şimdi.
Hıçkırıyorum.
Vazgeçiyorum;
Bütün sözlerinden, gözlerinden..
Şu yorgun bedenim vazgeçiyor;
Kokundan, dokunuşlarından..
Eriyor yüreğim işte şimdi, inceden.
Bırakıyorum işte bu gece!
Bütün hayal kırıklıklarımı,
Gözyaşlarımı,
Umutlarımı, Hayallerimi,
Sevmelerimi,
Ve
Aşklarımı!

İşte bu gece yürektekilerin siliniş gecesi!
Bu gece bitmek bilmeyen yürek sancılarının bitiş gecesi!
Bu gece, yeniden doğuşun gecesi!