9 Haziran 2013

Nasıl sevebilir insan?


image

Her yüreğimi kalemime aldığımda,
Dolar gözlerim.
Sonra onlarda dayanamaz,
Süzülürler yanaklarımdan birer birer.
Sebebi yok derim kendi kendime,
Sebebi yok.
Ardından, içimdeki birikmişlikler seslenir ordan,
Burdayız der, burda!
Hiç gitmedik ki.
Gitmeyede niyetimiz yok ki.
Kabullenmekten başka çaresi olmayan benliğim,
Susar yine,
Sessizleşir.
İçine gömülür;
Adeta kaplumbağaların o muhteşem tenine dokununca korkudan kabuğuna çekilişi gibi,
Yüreğimde kabuğuna çekildi şimdi.
Neden diyorlar bana,
Neden?
Kendi yaşadıklarım beni bu hale getirdi sanıyorlar,
Yine yanılıyorlar.
Yüzlerine bakıp,
Gözümdeki yaşlarla gülümsüyorum onlara.
Çevreme bakıyroum ben hep,
Hayatın acımasızca insanlara yaşattıklarına bakıyorum.
Farklısın deyipte, gerçekten farklı oldugnu aldatarak gösterenlere,
Sarılıpta güven bana diyenlerin, ne kadar güvensiz olduklarına.
Sevdiğini; üzerek, hayal kırıklığı yaşatarak gösterenlere..
Söylesenize bu kadar yaşanmışlık varken,
Nasıl sever insan ?
Kimi sever ?
Niye sever?